ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΑΙΔΙΟΥ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Εάν ένας μαθητής της σχολικής ηλικίας παρουσιάζει οποιαδήποτε δυσκολία συμπεριλαμβανομένου και των μαθησιακών δυσκολιών και οι οποίες δεν αντιμετωπίζονται με τις σχολικές παρεμβάσεις, προτείνεται η ψυχολογική αξιολόγηση για να διαπιστωθεί εάν η αιτία είναι γνωστική, συναισθηματική η μαθησιακή.
Αξιολογείται:
- Συμπεριφορά (στο σχολικό, κοινωνικό περιβάλλον όπως και το οικείο περιβάλλον)
- Κοινωνικότητα
- Συναισθηματική ανάπτυξη (αναγνώριση, έκφραση και αποδοχή συναισθημάτων)
- Γνωστική ανάπτυξη (λαμβάνονται υπόψιν τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία, η εκτελεστική λειτουργία)
- Ακαδημαϊκό επίπεδο
- Μαθησιακές δυσκολίες